SIEL zoekt medewerker klantenservice (v/m)
De medewerker klantenservice heeft de volgende taken:
- het beantwoorden van klantvragen over het gebruik van Acumulus, telefonisch en/of via email;
- het bewaken en zonodig bijsturen van de afhandelingsvoortgang van alle klantvragen;
- het verrichten van administratieve taken inzake contract- en debiteurenbeheer.
- gedegen kennis van de administratieve verplichtingen van ZZP-ers;
- basiskennis van boekhouden;
- een klantgerichte houding;
- goede communicatieve vaardigheden;
- uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrft;
- HBO of MBO+ denkwerkniveau;
- goede kennis van Acumulus is een pré.
- de bereidheid en inzet om het boekhoudpakket Acumulus tot in detail te leren beheersen;
- de bereidheid om zich verder te verdiepen in wet- & regelgeving welke van toepassing is op ZZP-ers;
- een pro-actieve houding om de eigen functie inhoud te geven en verder te ontwikkelen.
- 32-urige werkweek (ma-do);
- halfjaar-contract met zicht op vast contract.
Interesse? Laat ons weten waarom jij de juiste persoon bent hiervoor en stuur je motivering en curriculum vitae naar vacature@siel.nl.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.