SIEL zoekt medewerker klantenservice (v/m)


Ons online boekhoudpakket Acumulus wordt door steeds meer ondernemers gebruikt. Om ons te ondersteunen in de diensten die wij onze gebruikers bieden, zoeken we een klant- en servicegerichte medewerker die het kleine team op onze locatie in Voorschoten kan versterken.


De medewerker klantenservice heeft de volgende taken:

  • het beantwoorden van klantvragen over het gebruik van Acumulus, telefonisch en/of via email;
  • het bewaken en zonodig bijsturen van de afhandelingsvoortgang van alle klantvragen;
  • het verrichten van administratieve taken inzake contract- en debiteurenbeheer.
Hiervoor beschikt de medewerker over de volgende kennis en vaardigheden:
  • gedegen kennis van de administratieve verplichtingen van ZZP-ers;
  • basiskennis van boekhouden;
  • een klantgerichte houding;
  • goede communicatieve vaardigheden;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrft;
  • HBO of MBO+ denkwerkniveau;
  • goede kennis van Acumulus is een pré.
Wij vragen van de medewerker:
  • de bereidheid en inzet om het boekhoudpakket Acumulus tot in detail te leren beheersen;
  • de bereidheid om zich verder te verdiepen in wet- & regelgeving welke van toepassing is op ZZP-ers;
  • een pro-actieve houding om de eigen functie inhoud te geven en verder te ontwikkelen.
Arbeidsvoorwaarden:
  • 32-urige werkweek (ma-do);
  • halfjaar-contract met zicht op vast contract.


Interesse? Laat ons weten waarom jij de juiste persoon bent hiervoor en stuur je motivering en curriculum vitae naar vacature@siel.nl.


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.